HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

hm

2013.06.05. 22:40 félmosoly.

Minden nap pontban 20:40 és 20:45 között megreccsen az ágyam. Mintha valaki leülne oda, és onnan nézne engem. Mintha figyelne valaki. Valaki velem van. Minden áldott éjjel. Nem, nem vagyok kattant. Nem is hallucinálok. Valami itt folyamatosan és fokozatosan történik. És azt beszélik, ha szellemekrõl beszélsz, és közben kiborsózol, akkor ott van egy a közeledben. Na, mármost én most kiborsóztam. :D Hello, kedves ismeretlen ismerõs.


Azért a pofám leszakad, mennyire szürke és monoton emberek vannak. Aki még ismerkedni sem hajlandó, az nézzen magába. Ma is meglát, a bajsza alól egy halk, alig hallható "hello", és nem a tekintetét kapja el (!!!) hanem az egész fejét lehajtja, és a tekintete is a kormányon illetve a mûszerfalon landolt. Ú, de mennyire visszaküldtem oda, ahonnan elõbújt. Legalább egy egy határozott köszönést megérdemelnék.. de ha nem, hát nem. Ez van.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr305902390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lucifer* 2013.06.05. 22:42:45

HELLÓ!!! *és lehajtott fejjel tovakullog*

félmosoly. 2013.06.05. 22:43:53

:D:D:D szia! *mosolyog*
süti beállítások módosítása