HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

ijjó

2013.12.31. 14:35 félmosoly.

Érdekes egy nap volt a tegnapi. Szentül hittem, hogy azt a napot is András nélkül kell eltöltenem.. de végül nem. Fél 4kor írt, hogy mit csinálok, van-e kedvem bemenni hozzájuk. Háthogyafenébenelennenevicceljvelem. Annyira jó volt látni. Felmentem, anyuja azonnal befogott receptet írtam, beszélgettünk, sütöttünk. :) Aztán amíg sült a langalló meg a pogácsa bementem drágámhoz a szobába, xboxoztunk. :D Mindig megvert, meg szidta az autókat, amiket kiválasztottam. Aztán anyujával kettesben maradtunk, András lement cigiért, Árpi aludt, így akadt idõnk kitrécselni mindent. Például a szülést, a gyereknevelést, a trükköket a férfiak megtartására, titokzatosság, család, minden. Fú, ilyen jót régen beszélgettem. Anyóssal meg fõleg. Ez volt az elsõ ilyen komolyabb beszélgetésem. Aztán hazatért drágaság, és fetrengtünk picit, olyan jó a karijaiban pihenni. ^^ Majd egyszer csak a síri csendet megzavarja egy 'íídesányááá! házájötteeeem!!' :D Zoziiii, hazajött. Azonnal kopácsolt az ajtón, hogy be akar jönni. Miért is ne, beszélgettünk. Majd visszadõltem, aztán pihentem. Aztán kinecteztünk. :DDD Fú, én ennyit még nem nevettem. Azok a mozdulatok, a hangok... minden. :DD Aztán megkóstoltuk a langallót, ú definom lett. Aztán kettesben maradtam Zozival, próbáltam beszélgetni vele, többnyire ment is. Ja igen, bowlingban elvertem. Fúj még rám picit, mert halálos a csavartlabdám. :DD Jajjj. :) Aztán szép lassan eljöttem, ma újra megyek, drágasággal miénk a lakás. :D Kinectpartit csinálunk, meg xboxozunk, meg éjfél tájt kimegyünk fõtérre, vagy ilyesmi. Majd eldõl. :)

Ja és igen, az évre visszatekintõleg.. hát. Hullámvölgyek tömkellege. Szar, jobb, szar, nagyonszar, szar, jobb, jó, egész jó, jó, szar, nagyonszar, és hirtelen nagyonnagyonnagyonjó. Itt tartunk most. Kiváncsi leszek, hogy fog ez folytatódni jövõre. Mindenesetre minden kedves olvasómnak, és idetévedõnek;

BOLDOG ÚJ ÉVET! :) ♥

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr705902296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása