HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

hmmm

2013.12.13. 23:39 félmosoly.

ezt éneklem már napok óta. annyira szeretem.. talán okkal
izgulásom nem volt oktalan, randim volt. ^^ eddigi voltbarátok esetében egyszer sem hívtam a találkozást randinak. csak simán találkozásnak. most viszont valamiért bátran használom ezt a szót. talán mert ez TÉNYLEG az volt. talán valaki, aki megtudja nekem mutatni, mi is az az igazi szerelem? végre TÉNYLEG szerelmes lehetek?
.
várt rám. ajaj. égapofám. puszipuszi. isteni illata van. megjegyeztem neki. ajj a lepcses pofámat hát. elmentünk cigiért. aztán kaparóst beváltani. nem bír. látszik rajta. végem van. jólvan. csak legyek túl rajta. tipegés a karácsonyivásárba. közben szótlanság. egy-egy szó. egy-egy poén. karácsonyivásár. körbementünk. jó, ez gagyi. irány a kávézó. kint ültünk le. nagy teát ittam. közben beszélgetés. ismerkedés. kutyaimádat. autó-motor szerelem. sztorik. ex-sztori. családsztori. Attilasztori elmesélése neki. szótlanság. najómenjünk. újra karácsonyivásár. immár barátságosabban álltunk egymás mellett. kérsz forraltbort? hát... akkor kérsz. ittunk. drága. 700 forint 4 deci. õ fizette.. ajj. nem szeretem ha költenek rám. kilöttyent a bor. ejj de ügyetlen vagy. milyen szép zene, táncolj rá. lesz álomutazásunk. sok nevetés. aztán hosszú percekig szótlanság. botladozás. najó menjünk valami meleg helyre. éhes vagy? nem. és te? énse. akkor menjünk be az étterembe :D. végülis levest ettem. mondta, hogy ne fogyjak le. pislogtam mint hal a szatyorba. úr isten, ilyet se mondtak még nekem. mókázás a poháralátéttel. nem áll precízen. nem. de. *puff* nesze neked precizitás. ne csináld. de csinálom. megverlek. nem kötözködöm veled. mikor megy a buszod? ajaj. 4 perc. akkor maradsz. hehe. nem akarunk kimenni a hidegre. nekem nagyon kell pisilni. rettentõen. pápá étterem, helló hideg. merre menjünk? nemtudom. nade mégis? deáktér? oké. és ott mit? üljünk be egy másik kávézóba? neee. azt nem bírnám ki. akkor keresünk egy padot. letörölgette. csüccs. szorosan mellém. közben sztori. nevetés. piszkálódás. menjünk tovább. brrr. pisilni kell. nem nekem, neki. útközben belekaroltam. politika. állomás. addig bécsi térképet tanulmányoztam. mennyi idõ van még a buszig? több mint egy óra. akkor szép lassan megyünk. így? nem, így. nemjó. túl lassú. most miattad piros lett. bûnhõdj! totyogás tovább. sok idõ van még. mitcsináljunk? gyere utánam. igenisfõnök. belekaroltam. úgy mentünk. régi iskola. itt aludtam. itt hánytam. ééés ide fogunk most ülni. eleinte távol. a végére egymás mellett szorosan. de csak mert fázott. aztán simogottam a combját. felpakolta a lábait. akkor úgy neki jó. téli-wellnesst nyitunk. simogatta a hátamat. be akarta dugni a jéghidegkezét a nyakamhoz. nem. még mit nem. sok nevetés. majd nézünk horrort. nem. dehogy nézünk. de. nem. de akkor olyat amiben nincs vér. nem. azt se :D. tipli buszvégre. idõ van. két cigi. közben osztálytásaimmal találkoztam. miértisne. lesz mirõl beszéljenek. kurvajó. na mindegy. piszkáltam. visszapiszkált. az én bosszúm rosszabb. két puszi. ölelés. szia. légy jó. vigyázz hazafele. ahw.
.
életem legjobb ilyen izéé.. randija. vagy miszösz. ^^ kiváncsi vagyok lesz-e folytatás, vagy ennyi volt. minden esetre jól éreztem magam. :)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr305902303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cusi 2013.12.14. 02:39:30

ajj, de rég volt ilyen "izéé...randim" :D *irigykedik* remélem lesz folytatás! :))

Demonia 2013.12.14. 14:43:38

ezt de aranyosan leírtad! :D még mindig szimpi.

félmosoly. 2013.12.15. 00:28:43

nekem meg még soha nem volt ilyen.. és olyan jó ^^ nekem is. egyre inkább az :)

erendir 2013.12.19. 20:00:22

De jó. ^^ Aranyosan leírtad, kíváncsian várjuk a folytatást. Egyébként szerintem biztosan bír téged. : )

Zoyechka 2013.12.23. 07:16:34

Erre szokták a nagyokosok azt mondani, hogy véletlenek nincsenek. :D

félmosoly. 2013.12.24. 18:32:33

Pontosan. :D
süti beállítások módosítása