HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

minden

2013.12.02. 20:22 félmosoly.

a mai nap után alig bírok leállni a mosolygással. annyi apró és pozitív dolog történt velem, hogy ajajj. rájöttem, hogy ezek a dolgok azok, amiknek örülni kell. leszarom, hogy egy hatalmasnagy ûr van bennem. szép lassan megtelik az ûr, apró, pici, csodálatos dolgokkal. ^^ komolyan, úgy érzem magam, mint akit hipnotizáltak, pedig semmi sem történt.

csupáncsak az a rengeteg ember aki körülvesz, a sok röhögés, a félreérthetetlen egymásranézések. ráadásul suli után picit bentmaradtam városban, beugrottam interspárba megvenni a kinézett cipõmet. (amíg odatotyogtam két volt osztálytársammal összefutottam) aztán a buszig úgyis volt idõm, bementem a spárba, aztán találkoztam drága barátnõmmel, aki éppen ott dolgozgatott, picit ott maradtam, hogy ne unatkozzon. aztán kifele a hiperbõl találkoztam volt munkatársammal, pár perc erejéig vele is szót váltottam.buszon egy néni ült le mellém, mivel zenét hallgattam, késõn kapcsoltam, hogy beszél hozzám :D eleinte idegesített, de aztán mégis milyen jó már, hogy nemhagy unatkozni, és elbeszélgettük az idõt.
szomszédos faluban is megállt a busz, és a buszmegállóban ismerõs alakot véltem felfedezni. Gábréééééé! jajj hogy elvigyorodtam, integettem mint aki soha nem látott volna még fehér embert. megismert, aztán vigorgott õ is. igazából nem tudtam levenni a szememet róla, annyira jó volt a viszontlátás. aztán ahogy továbbrobogott a busz, elgondolkodtam.. semmi sem történik véletlenül.
aztán még a buszon velem utazott Zsóóó, akinek annyira nem örültem, a szemeim szikráztak, aztán vállatrántottam. kit érdekel. legyenek boldogok, de tényleg. ^^ engem az tesz boldoggá, hogyha õk is boldogok. meg mindenki. 

najóó, a féktelen boldogságomnak köze van ahhoz, hogy megismerhettem A.-t. kisssssé furcsa gyerek, de nagyon jó fej, érdeklõdõ, és szimpatikus. nagyon. :D ma amikor felléptem fészre, csak 100valahány értesítés jött tõle, végiglájkolta at összes képemet :DDD jajjj.
és az a durva, hogy Attila egyik legjobb haverja. hát az lesz az abszolút vicces, ha A-val elõbb találkozok, mint Attilával. :DDD 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr685902307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása