HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

hih

2013.10.02. 18:34 félmosoly.

annyira õrlõdök.. kiírjam magamból, vagy sem. nemkéne, mert idióta vagyok amúgy is, ha Balázsról van szó. na mindegy.
rossz volt látni.. közben meg mégis jó. láttam, látott, keresztülnézett rajtam. vagy csak azt mutatja. isten tudja mire gondolhatott. õ az egyetlen olyan ember, akibe nem látok bele. soha nem tudtam mire gondolhat.. imádtam. úúú, rohadjon meg. :( vegyes érzelmek. mielõtt kimennék külföldre, azért elbeszélgetnék vele. vagy én nem is tudom. miiiindegy....

vettem ricinust, épp a hajamon melegedik, már nagyon le akarom mosni. de még közel mááásfél óra!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr545902326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása