HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

furcsa

2013.08.22. 18:23 félmosoly.

ami a tegnapot illeti. újabb randink volt, ezúttal utunk a város másik végébe vezetett, a "c parkba", ott leültünk a betonfalra, és csodáltuk a várost. nagyon megtetszett. többször el kéne oda látogatnom úgy érzem. aztán amikor meguntuk a kõfalon ücsörgést, átbattyogtunk a padokhoz, ott ücsörögtünk. ott jött az, hogy megy Pécsre, blabla, és hogy õ ott edzeni fog, meg satöbbi, és hogy fogyni fog. erre rávágtam, hogy na persze! aztán fogadást indítottunk. karácsonyig melyikünk tud több súlytól megszabadulni. mondtam is neki, hogy ez nem ér, mert neki több mindenbõl van mit leadnia (jó, ezáltal nehezebb is a dolga), de akkoris. aztán azt még konkrétan nem beszéltük meg, mit kap a nyertes.. de egye fene, egy kívánsága lehet a nyertesnek. szóval, ez így egy teljesen jó inspiráció. :D én nem fogyni szeretnék, hanem formálódni. leszarom, hogy nehéz vagyok, csak a hasamról, meg a hátamról tûnjön el, aminek elkell, és akkor boldog leszek. :D
aztán szó volt a gólyatáborról is. egyre inkább olyan érzésem van, hogy barátként kezel. olyan dolgokat mond el, amin ha hisztis picsa lennék, már tuti kiakadtam volna. persze, eleinte poén, mert röhögök. de amikor már sokadszorra hozza fel, bizony be tudok gurulni. példának okádék van egy csaj ismerõse, tizenöt alatti kiscsaj, és ilyen.. érdekesen beszélnek. lényegében az intimitás a fõ témájuk. persze röhög rajta, de akinek párja van, - úgy vélem - az nem így viselkedik. jó, hát õ tudja. bár ha most ilyen, kitudja milyen lesz a gólyatáborban. manapság azok nem szólnak másról, mint a dugásról. nem mondom azt, hogy féltékeny vagyok. csak féltem. csináljon amit akar, én megbízom benne. ha tesz valamit, azzal csak saját magát fogja minõsíteni. ezt mondogatom is neki. ha meg megcsal, az útja egyirányú. :D szóval fel vagyok készülve minden eshetõségre, és csak merõn remélem, hogy minden rendben lesz.

Ádám már felkészített, hogy ennek nem lesz jó vége. és valamiért igazat is adok neki. én sem érzek jót, de hát kiderül. észnél kell lennem.. bahh, remek. szóval nemtudom. fura. holnap megyek hozzájuk, bemutat anyujának. apujának majd késõbb, mert õ egy hétre elutazott. fúha, félek. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr485902344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása