HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

kapcs.

2013.04.28. 08:41 félmosoly.

Tegnap vásárlás után még volt idõm a buszig, gondoltam beugrom a tescoba. Kasszánál egy ismerõs arcra lettem figyelmes, drágalátos T barátom ült a kasszában, azonnal odasiettem. Tudtam vele egy picit beszélgetni, mint kiderült az újsonsült kapcsolátban nem mindig boldog. Most épp az, de hol ilyen.. hol olyan. Elvileg jövõhéten találkozunk, aztán kiderül mi is gond. Tulajdonképpen T-vel mindig úgy vagyok, hogy amióta ismerem tetszik is, meg minden. Csak a tulajdonságai az már kevésbé. Köztünk egy normális kapcsolatot nem lehetne kialakítani. Amint közelebb kerülünk egymáshoz, már vitatkozunk. :D Szóval, jó ez a semleges állapot.
Na, viszont azt nem értem, hogy lehet már a kapcsolat elején boldogtalannak lenni, meg ennyire ingadozni? Annak kéne a legszebbnek lennie (márahol, kedves B.. rohadj meg), dehát más idõk járnak.. az én gondolkozásom meg maradi.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr105902414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

grace° 2013.04.28. 09:32:16

dehogy maradi. de akik már a kapcsolat elején veszekednek, azok nem hiszem hogy sokáig együtt lennének.
süti beállítások módosítása