HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

a meg hajkérdés

2013.03.27. 14:21 félmosoly.

Megjegyeztem Attilának, hogy tulajdonképpen mi már több mint egy éve szervezzük a találkát, de valami miatt mindig elmaradt, tolódott, satöbbi. Itt lakik egy köpésre, de még soha nem futottam vele össze, még csak nem is láttam. Egyszer láthattam volna, ha kb 10 perccel késõbb sétálunk a temetõ fele. No de mindegy. Szóval felhoztam neki, aztán mondta, hogy majd ha elmegy a hó, akkor sort kerítünk rá. Úgy örülnék neki. Szeretném visszahozni azt a jó kapcsolatot, ami köztünk volt még tavaly. Mert hát õ is élte az életét, én is.. két-három havonta ráírtunk egymásra, mizu.. satöbbi.
Szóval, a témára még visszatértünk. Mármint a találkozósra. Jó lenne. Azt mondta berúgunk. Hát... :D Annak jó vége nem lesz - már magamat ismerve. Õ azt állítja, hogy akkor aranyos, és kedves. :D


 Rengeteget jár az agyam ezen a kölcsönös témán. Nem úgy ismerem Ádámot, hogy ne adná vissza. Meg azt mondta, ha jó érettségit teszek le, akkor kapok tõle egy laptopot. :D Meg ha jó leszek. De áh, nem tudom mennyi ennek a valóságtartalma, de jót derültem rajta. Majd elválik mi lesz, még megkérdezek több embert mi a véleménye errõl, ahogy most közvéleménykutatást tarottam a hajszínemet illetõen. Nagyon megtetszett a narancs, viszont vörösrõl (haha, kinek mi jut eszébe a vörös szóról, vagy a narancssrágás, vagy a piros) átváltani narancsba, picit húzós. Próbálom fakítani a hajamat, hogy ne kelljen leszivatni a hajamat, nem lenne túl kellemes.
Ezt néztem ki, de lehet, hogy pár árnyalattal sötétebbet választok. Tegnap matektanárom lett narancssárgás, na annak fasza színe van. Nem élénk, hanem ilyen pont jó.

Na, és most megyek, csinálok krumplistésztát, mert az finom.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr395902433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicia 2013.03.27. 14:51:55

Na figyelj. Kurva drága - 2500 ft - de rohadtul megéri a L'Oreal ez a vöröse: http://www.lorealparis.hu/img/l10n/products/305x262/HCo13_6.jpg Nekem nem kellett egyáltalán leszívatni a hajamból, hogy jó legyen. Elsőre nem pontosan a dobozon lévő, kicsit sötétebb, de szerintem nagyon jól fog. Ha olcsóbbat szeretnél - kb. 1000 ft -, akkor most a Garnier rukkolt elő az új vörös színeivel, amikről nem találtam képet, de tuti bármelyik DM-ben, vagy Rossmann-ban fellelheted őket.

(i)Pi(a)pacs 2013.03.27. 14:54:38

Szia! Nekem ugyan néhány árnyalattal sötétebb a hajam, mint a képen, de sötétbarnából indítottam, szívatás nélkül. Annyi volt a titka, hogy minden alkalommal aranyszőkével festettem rá, és egyre jobban kifakult, mégsem ment tönkre. Ilyen világosat mondjuk biztosan nem tudnék elérni, pedig nagyon tetszik. :)
süti beállítások módosítása