HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

már megint

2013.03.19. 17:26 félmosoly.

Hazafele amikor felszálltam a buszra, egybõl kiszúrtam két arcot, -és miért is ne- Balázs volt, és a barátnõcskéje. Ha külön-külön látom õket, még nem is zavar. Csak ha együtt. Mindegy, nem eza lényeg. Azonnal lesütötték a szemüket, mintha rettegni kéne tõlem, vagy mi. Rengeteg hely volt a közelükben, de én inkább hátravágtattam, és ott ledobtam magam. Szívem a torkomban volt, nem számítottam rájuk. Szomszéd faluban (ahol ritkán szállnak le) megállt a busz, és amikor elmentünk a megálló mellett, megpillantottam õket. Balázs állt, és nézett fel a buszra. Rám. Durva 10 másodperc volt szemtõl szembe, majd mielõtt kikerült volna a látótávolságomból egy fejett vágott, ilyen.. nem is tudom pontosan megmagyarázni milyen. Kb olyan, MIVAN?! feje volt. Hasonlót próbáltam vágni, de ott én lefagytam. Milliónyi kis kérdés merült fel bennem. Vajon miért nézett fel a buszra? Miért nem fordította el a fejét? Vagy én miért nem fordítottam el? Õszintén jó volt az a pár perc, amíg ránézhettem. Picit megnyugtatott.
Rohadjon meg ez az idióta köcsög, hogy még mindig imádom.. és nem tudok rá haragudni. Azóta kattog az agyam rendesen, de inkább nem írom le min, mert szívlapáttal kéne leütni.

..de az is lehet, hogy nem csak 10 másodperc volt. Hanem több.. lényegtelen. Nekem hosszú perceknek tûnt.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr935902439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

grace° 2013.03.19. 17:59:45

ma én is láttam őket az utcán, de nem is fogták egymás kezét. :D

félmosoly. 2013.03.19. 21:29:34

divat manapság megfogni a másik kezét... :D

kicia 2013.03.20. 08:49:20

De gyökér?! :D Mármint a srác...mivan-fejével. Üljön le, egyes! - tipikus példája. Tud ám akkor a lányokkal viselkedni :D

félmosoly. 2013.03.21. 22:11:29

az tuti... gyökér. :D
süti beállítások módosítása