HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

:)

2014.01.02. 13:47 félmosoly.

Apropó, azt kihagytam a monológból, amit Patriknak, és nekem is mondott. Patrik folyton azt hangoztatta Andrásnak, hogy becsüljön meg, mert ritka az ilyen lány, mint én. András erre azt regálta, hogy meg is fog becsülni, és hogy õ nem fog szakítani velem, soha. Méregetõn néztem rá, és meg is jegyeztem neki, hogy ez a pillanat belém égett. Erre emlékezni fogok egy életen át. Anyósnak is mondtam, hogy a fiad egy fõnyeremény. Jobb embert a sors nem is tudott volna az utamba ejteni. Tulajdonképpen igen, erre vártam. Erre, hogy olyan embert tudhassak magam mellett, akinél nem akarok jobbat. Nem tökéletes, de ne is legyen az. Így pont jó.

Napról napra szerelmesebb leszek. :) 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr645902294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Demonia 2014.01.04. 19:32:54

jaj de furcsa ilyeneket olvasni tőled :) de nagyon jó, cukorfalatok lehettek ^^
süti beállítások módosítása