HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

na ez aztán vegyes :D

2013.09.06. 19:51 félmosoly.

begyulladt a izé a kezemen. *pillanatgyorsguglikeresésáháámegvan!* vénusz dombom. O.o szóval EZ. jó tudni, hogy így nevezik. vörös, és duzadt. hogy mitõl? ma azzal a vén pinával voltunk, egész végig csicskáztatott. szinte szünetre se mehettünk, mert ha õ se megy, akkor mi se menjünk. nyelje le a kapát keresztbe. az egész tankertet felkapáltatta. gazt szedegettem, földet kapáltam, aztán amikor kiböktem, hogy jó.. én most végeztem! -legalábbis azt hittem- akkor vezetett egy kibbbbaszott gazos részhez, megveregette a vállam, én egy bájmosolyt nyomtam, majd megrebegtettem a pilláimat, és azzal a lendülettel küldtem el a kur.. vagyis az anyukájába. szerintem az tett be, mert azóta sziszegek, ha valami hozzáér a bal kezemhez. nemtudom mit kezdjek vele. vannak ötletek? útálom a gyakszit, azt a nyanyát meg méginkább. régen bírtam, de amióta nem kap meg valamit rendesen (hhahaha), azóta balfasz.

amúgy meglepõdtem, de Gábor tegnap is rámírt, meg ma is. azt hittem, hogy hát jó, akkor ennyi volt a mi beszélgetésünk. de nem, egász jól elbeszélgettünk. szokásos szivatás, boccs' magas labda, és szívek áradata. örülök, hogy megmaradt az a jó kapcsolat, ami mindig is megvolt. csináltatott vörös mûraszta(ilyen!) hajat. elõször meglepõdtem, hogy hát õ minek.. aztán beugrott, hogy fuck! hát én pár napja kiírtam ask.fm-emre, hogy a raszta pasik igen is cukik tudnak lenni. bár kétlem, hogy ehhez bármi köze legyen, de hát ki tudja! megbeszéltük, hogy hogy mutatna jól, azttán a baseball sapkában faszántosan mutatna, szóval megállapodtunk. meeeg beszélgettünk a lányokról, hogy ott csak kurvák vannak, és satöbbi. ajj, alig várom hogy hazajöjjön és a nyakábaugorhassak. meg mesenap lesz, mert annyi minden történhetett vele. és még a töredékét se tudom azoknak. kilátástalan mikor esik haza, de jó lenne már.

nos, szófosásom van, és egyre többet beszélek rondán. nembaj, ehhez van most kedvem. Attila meg érdekes alak. amióta felvetette, hogy találkozzunk, azóta köbö 3× jelentkezett. ma is tök váratlan rámír, aztán eljön egy pont, ahol elolvassa amit írtam neki, és baszik válaszolni. jó, hát leszarom. szájkaratés, mint a legtöbb.

Ádám barátoméknál meg szépen fejlõdik a bébi, lassan 1 centis. :D eeeeelvileg minden oké, szép ütemes a növekedés. ennek úgy örülök. és remélem mire kimegyek, babázhatok. bár már annyira képlékeny az is, hogy én kimehessek hozzájuk. egyrészt egyedül nem fogok, mert csak tehernek érezném magam. szóval még valakit magammellé csapok, és úgy irány a messzeség.

Diám meg nemsokára hazajön, jajj annyira hiányzik már õ is. :)

meg basszus.. elkéne kezdenem magamtól tanulni a németet. mert a tanárral semmit sem lehet.. nem magyaráz semmit, csak didakta módon megy az egész. áh, faszom bele. jó lenne azért egy nagyszerû németérettségit letenni, és aztán a felsõfokot, aztán angol közép- majd felsõfok. kelleni fog, ha már Angliába tervezek. vagyis olyasmi.

najó, shut up. befogtam. :DDD sok leszek, paff, lõjjetek le.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr885902334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chupacabra 2013.09.06. 20:35:44

dehogy lövünk :D

Lucifer* 2013.09.08. 15:24:19

Ez hosszúú..:/ :D Jájj.. német nekem is kéne, de annyiraaa utálom.:(

félmosoly. 2013.09.08. 16:37:36

tudom hogy hosszú, de nem akartam sok kicsi posztot csinálni. :D
süti beállítások módosítása