HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

sprite

2013.07.18. 20:53 félmosoly.

Hú.. napról napra szimpatikusabb. Pedig egyáltalán nem tetszik az a stílusa, amit a világnak mutat. Az tetszik nagyon, amit nekem. Van benne valami, ami megfogott. De ez akkor sem lesz jó, mert szeptemberben egyetemre megy.. Pécsre. Nem, nem tervezünk elõre. Csak sodródunk az árral. Jövõhéten találkozunk, kiülünk Bécsidombra. A kedvemért nem állítja fel a haját, hanem natúrban hagyja, hogy lássam, milyen hosszú. Mert azzal nyüstölöm, hogy növessze vissza. Úgy jobban néz ki.
Tudja, hogyha bociszemekkel néz rám, akkor én annak nem fogok tudni ellenállni. :D Imádom a mélybarna szemeket.. neki meg az van, szóval sakk matt, kedves Kata. Sakk. Matt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr875902362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása