HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

hemmm

2013.06.18. 20:10 félmosoly.

Pipacsra égettem magam, pedig amíg haza nem értem, nem látszott semmi sem. Most meg fájdogál, de hát majd jobb lesz. Béékentem aloeverával, enyhíti valamennyire. És rohadtul örülnék neki, ha ezúttal bebarnulnék, nem pedig lehámlok, aztán fehér leszek megint. Mert már lassan hisztit csapok. :D Kibicikliztünk osztrákiába, úszkáltunk, majd vissza. Kész duatlon. Ha nekilódulnék, csinálhatnék triatlont, de nincs erõm már semmihez. 8 óra, és én aludni akarok. A víz leszívta minden energiám. Apropó szívás. A hajszínem a szééép lilásból ilyen.. vörösesbarnás színt vett fel. Biztos a klór, vagy én nem tudom.. fuhj.

Amúgy a reggeli bejegyzésem az álmom lett volna. Egy zöld gyros, éés hát.. drágalátos volt barátom újra feltûnt az álmaim világában. Eleinte utálatosan viselkedtünk egymással, utána meg csupa jó. Kaptam egy ölelést tõle, ami annyira megnyugtatott... meg is jegyeztem az álmomban, nem tudtam mi hiányzik nekem ennyire. Hát most kiderült. Az ölelése. Még mindig eszméletlenül hiányzik... 7 hónapja az egésznek. Ó, hogy rohadnál meg te hülyegyerek. Ha tudnád, hogy viszonyulok még most is hozzád, nem néznél engem most levegõnek. Úgy érzem valahogy Õ mindig is egy pici seb lesz a szívemen, amit újra és újra fel fognak szakítani. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr415902379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása