HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

vegyes

2013.11.29. 20:25 félmosoly.

igazából rohadtul nincs kedvem már blogolni, de valami mégis késztet, hogy idehányjam gondom-bajom.

nos az a helyzet, hogy most érzem azt, hogy kezdem magam túltenni ezen az egészen. mármint ami Balázst illeti. mármint ha meglátom, még ugyanúgy anyázok egyet, de már korántsem érdekel. egy szar alak, aki nem fog változni. le is tiltottam fészbukon, hogy még véletlenül se lássam, hogy miket tevékenykedik. ahogy a barátnõjét is. most ezt látom jónak, aztán születésnapomkor talán visszaoldom õket. de még remembrancere meg rám egy pici csínytevés vár, amit már nyár óta tervezgetünk. :D 

osztán olyan is volt, hogy volt barátommal felvettem a kapcsolatot. vagyis õ velem. jó újra beszélgetni. :) 

jövõhét után szintvizsga, tanulnom kõ, mert szart se tudok. vagyis tudok, csak nem mindent. ejhejh. 

 

namindegy. nem megy ez nekem :D 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr1005902309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása