HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

esemény

2013.11.06. 22:06 félmosoly.

no, lezajlott a procedúra. bementem, néni vigyorogva megkérdi, no, akkor gyökérkezelés lesz? óó mondom, hát igen. :) nyugtatgatott, hogy nem fog fájni. lidocain, kiküldtek pár percre. majd be, kiszedte a tömést, fúrt - faragott, majd hopp, ez letörött.. akkor viszont kihúzzuk. újabb adag lidocain, kiküldtek, majd vissza, és kihúzta. az a fájdalom, az a nyomás... rettentõen fájt. és amikor hallottam egy roppanást, bennem elhûlt a vér. kész, végem van, biztosan beletörte. de abban a pillanatban már az orrom elé dugta, és mutogatta, hogy hol törött le.
a könnyem lejött, remegve jöttem ki a rendelõbõl. barátnõm odajött, és nyugtatgatott. az a fájdalom, ami utána volt... bahhh..

az elmúlt héten annyit ettem, mint két átlagos napon. el fogok fogyni, ami talán nem is baj. iiiiivójogurtot akarok már inni, csak ugye még mem szabad. ajjjmárrr. :))

ja és megint láttam azt a majmot a ribancával, észre se akart venni. látott az, csak a büszkesége nem engedte hogy "feltûnõen" odanézzen. még mindig haragszom, és jelenleg ki nem állhatom. õket. a csajt meg fõleg. áh, aki ribanc az az is marad.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr625902316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuszolnok 2013.11.06. 22:30:33

örülök, h egy hangyányit h jobban vagy :)

Demonia 2013.11.10. 01:55:46

na, akartam is kérdezni már, hogy hogy állsz a foggal... legalább túl vagy rajta! :)
süti beállítások módosítása