HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

beszámolóóó

2013.08.03. 00:18 félmosoly.

a tegnap...

találkozás. ölelés. puszik. plázafelesétálás. eltévedés. nemjó. másikirány. piszkálódás. bújás. áittvagyunk. ezazahely. mártudom. sétafel. domb. leülés. eleintetávol. aztánközelegymáshoz. bújt. ölelt. simogatott. bókolt. dicsért. nevetés. piszkálódás. csípések. mégtöbbcsípés. nevetés. piszkálódás. bújás. beszélgetés. bújás. tájcsodálás. exemlegetés. bújás. direktpuszi. aztánmégtöbb. pusziszámolás. ölébefekvés. tájnézés. csodálatos. leírhatatlan. romantikus. puha. akarom. nyakbapuszi. ájájnemleszjó. megcsíptem. abbahagyta. újrakezdte. nevetés. megfogtaakezem. jajmilesz. pihenés. szépatáj. jajelzsibbadtaseggem. normálülés. bújás. újabbpuszik. csokitkaptam. jajtenemkellettvolna. híznifogapicsám. puszi. beszélgetés. idõvanmennikell. felállás. ölelés. nagyölelés. megakartcsókolni. necsókoljonmeg. deõbizonymegfog. nemcsókoltmeg. huhmegúsztam. jajmitévõlegyek. ölelés. bújás. nembírszel. deelbírlak. felemelt. letett. dombróllemászás. kutyásnénikkelbeszélgetés. buszvégfelé. ismerõsöktekintete. ölelés. pistimeglátott. jajmilesz. legyencsakféltékeny. ölelés. túlhangosanbeszél. csitítani. ölelések. csókolniakar. nemszabad. majd. mégnem. ittabusz. mennemkell. ölelés. puszik. ennyi. távolodó alak.
bennem meg egy kibaszott nagy kérdõjel!!


amúgy annyira tehetetlen voltam abban a pillanatban, amikor meg akart csókolni. láttam rajta, egyszerûen megfagytam. aztán túlzottan nézte a számat. megjegyeztem neki, hogy te meg akarsz csókolni! akkor mintha megtántorodott volna, és leállt róla. kimagyarázta magát, hogy õ aszememet nézte, meg satöbbi. nem akartam neki mondani, hogy akkor nem léptél volna el :D de aranyos volt. amúgy annyira visszacsókoltam volna, de mi van, ha megbánom?! mi van, ha meggondolom magam? ott van Attila, aki elhívott. akire annyit vártam. ó te jó ég, persze. basztass csak...

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr635902352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lucifer* 2013.08.03. 21:56:10

Sok problema..:D

zsuszolnok 2013.08.04. 00:38:10

de jó.....:D fejleményeket már alig várom :D

light. 2013.08.08. 13:13:00

aranyosnak hangzik ez az egész, ahogy leírtad:D
süti beállítások módosítása