HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

álom

2013.07.15. 18:48 félmosoly.

Szörnyû éjszaka. Hajnali négykor tudtam csak elaludni, forgolódtam, hülyébbnél hülyébb gondolatok lepték el az agyamat. Fél háromkor még gyógyszert is vettem be, hogy hátha segít elaludni, de nem... nem használt. Nagy nehezen elaludtam, fél hatkor rémálomra riadtam. Tesóm haverja melléugrott, elszámolt valamit és lezuhant. Tesóm végignézte ahogy a falnak placcsan, én nem mertem. Túlélte. (micsoda kegyes az agyam, nem öli meg az embereket) Nyugtatgattam magam, aztán visszaaludtam. Egy órára rá anyám kelt, hogy valamit elállított a gépen, csináljam meg. Megcsináltam. Visszaaludtam, aztán kínok közt 10kor felkeltem.
A fejem még most is fáj, és képtelen vagyok megemészteni az álmot. Deja vu-m van. Én azt a helyet már láttam valahol, többször is. Majd biztosan be fog ugrani, miért is ismerõs.
Aludni akaroook, de akkor meg este megint nem tudok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr295902366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása