HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

osztálykirándulás rlz.

2013.06.13. 22:35 félmosoly.

Manapság az osztálykirándulás azt jelenti, hogy elmegyünk egy idegen helyre, úgybebaszoknememlékszemsemmire? Vagy mi?
Ma láttunk egy kisebb csoportot. Elõször átlagosnak tûntek, de aztán feltûnt egy kékpólós srác, igen csak szét volt nyúzva szegény. Vagy nem szegény.. megérdemelte. Fetrengett, sokszor magánál sem volt. Mindig hanyattfektették.. logika, komolyan. LOGIKA! Ha elájul vagy valami, lenyeli a nyelvét, aztán baszhatják. De hát manapság ezt luxus megjegyezni... teljesen elképedtem. Én csak gratulálni tudok.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr145902384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Demonia 2013.06.14. 13:52:11

Nem csak az osztálykirándulásoknál, de én amúgy sem értem, hogy mire jó berúgni. Oké, gimiben még talán azért, hogy menő legyen valaki, de szerintem már ezen a koron is túlhaladtunk. De hát biztos van abban valami élvezet, ha egész éjjel szarul és aztán csak kevés dologra emlékszel. Csak még nem tudjuk. :D

hullócsillag. 2013.06.14. 14:40:45

nem volt semmi a csávó az biztos...

muffinhercegnõ 2013.06.15. 11:20:30

hát igen, jól megfogalmaztad a mostani osztálykirándulások lényegét... az esősegélynyújtás alapjait meg kötelező középiskolai tárggyá tenném. elég gáz, hogy rengetegen nem tudnak olyan alapvető dolgokat, amikkel nagyon sokat lehetne segíteni adott esetben. anyu munkahelyén is elájult egy nő, erre táskákat tettek a FEJE ALÁ... az meg a másik, hogy a jogsihoz elvileg meg kellett hogy tanulják. bár az is tény, hogy stresszhelyzetben lehet, hogy nem jön elő.
süti beállítások módosítása