HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

sablon meg ...

2013.06.10. 21:37 félmosoly.

Ezaz Katus, ezaz! Kattints ki a szövegdobozból, és nyomd csak le a bekkszpészt. Törlõdjön ki minden, amit írtál. Ügyes. Szóval.. írtam jópár sort, dehát eltûnt az éterbe, ezért újra. Szóval, egyszerû sablont szerettem volna, már nem vagyok a tökéletes részletetsség híve, nincs energiám órákat a gép elõtt ülve sablont szerkesztgetni. Elég volt ezt kilogikázni, mit hogyan merre.. pláne, hogy rég is volt az, amikor egy blogot sejtjeire szedtem, és magam raktam össze. Ez most ilyen lett, nemtudom meddig marad. Mert lehet, hogy két hét múlva olyan lelkiállapotomban leszek, hogy picsába az egésszel és újra egyszerû.. meglássuk-e. :)

Hú, mit is írtam még.. ja igen. Pistike. Maradjon csak ennyi a neve, az elmúlt napokban névetelenül megjegyzett alaknak. Abszolút nem értem a felfogását. Vagy talán csak az egész gyereket. Férfit, nemtudom minek nevezzem. Furcsa, nagyon.. nagyon furcsa. Pontosan le sem tudnám írni, miért is. Csak az. Látszik rajta egyfala érdeklõdés, közben mégsem. Vagy csak én nézem félre. :D Nemtudom.. mindegy. Pihentetem a dolgot, elvagyok én egyedül is.
És hát igen, no boyfriend.. no problem. És ehhez tartom is magam. :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr545902386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hullócsillag. 2013.06.11. 13:36:07

tetszik a sablon, jó lett :) a férfiak meg furák, fogadd el. jobb ha megvárod míg ő lép, már elég sok jelet küldtél neki :) ha meg beszari akkor így járt :D

félmosoly. 2013.06.12. 18:44:40

köszi:) viszont nem fogok rá várni, totál felesleges lenne :)
süti beállítások módosítása