HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

sadag

2013.06.07. 21:36 félmosoly.

Valamirõl nagyon írni akartam, szépen ki is terveltem, hogy mi lesz, mint lesz.. jó részletesen kiecsetelem, és jóság van. De nem, megnyitom a blogolt, írni akarok, ujjak megfeszülnek és üresség. :D Igen, ez az én formám. Na sebaj, akkor lesz hétköznapi - kevésbé érdekes és lényeges téma.
Tehát tegnap suli után elsõ dolgom/utam a dm-ben volt. Fogkefét vettem, meg gyógyteát, és ha már ott voltam a fogkrémeknél, gondoltam kipróbálom azt, amit már napok óta reklámoznak. Parodontax. Megvettem. HÁTTEJÉZUSÚRISTENDEFOS. Amikor kipróbáltam, nemtudtam sírjak-e vagy nevessek. Minden fogkrémbe vetett hitem meggyalázta. Az az ocsmány íz, az a gusztustalan izé, amit kinyomok a tubusból.. hát lesokkoltam. Aztán ami még plusz, hogy ezentúl mindig undorral fogok fogatmosni, illetve addig amíg el nem fogy. VISZONT! Slusszpoén, hogy úgy vérzett az ínyem, mint még eddig soha. Röhögtem is egyet. Lehet, hogy csak az új fogkefe átka, sõt biztos.. de akkoris. Mondtam is a fogkrémnek, hogy nesze! bizonyíthatsz. Szóval most meg vagyok áldva, a búb a szájpadlásomon meg nem akar szûnni. Már nem tudom mi a jó fenét csináljak vele. Kamillatea nem hat.. mást meg nem nagyon mertem kipróbálni, de õszintén szólva nem is kutattam semmi olyan után.
Ha gugliba beütöm a nyûgömet, ott már meg is áshatom magamnak a síromat, mert az lesz belõle, hogy súlyos beteg vagyok, haldoklom, és a többi jóindulat. Szóval.. háhhh, rábasztál Katus. De rá ám! :D


Pár napja megtaláltam ezt a számot. Elõször nem tetszett. Nagyon nem, de aztán nagyon megszerettem. Szeretem az egyszerûségét, szeretem a mondandóját.

"Felemészt minden, amit helyesen teszel .. nekem jössz a sarkon, de már észre sem veszel...
idegen leszel."
Errõl mindig Balázs jut az eszembe. Hihetetlen. Még mindig. Több mint 7 hónap elteltével.. akárhányszor látom összeszorul a szívem. Lenézõ a viselkedésem ha meglátom, de belül meg annyira megölelném és ... ajjh. Már megint túl naiv vagyok. Csapjatok le. Köszönöm.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr865902388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szvétakétu 2013.06.07. 22:16:49

hallgasd meg tőlük az Aludj csak-ot is! :)

hullócsillag. 2013.06.08. 12:18:26

nekem az orromban van egy seb, hát majd megőrülök tőle :D

félmosoly. 2013.06.08. 20:48:34

Szvé, köszönömköszönömköszönöm! nagyon tetszik:) hullócsillag, mit műveltél te?:DD

hullócsillag. 2013.06.08. 20:51:33

nem tudom... de nem nagyon belül van, mielőtt rosszra gondolsz :DDD

félmosoly. 2013.06.09. 09:49:16

ééén nem gondoltam rossza, neeeem!:D
süti beállítások módosítása