HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

vegyesbefõtt

2013.05.24. 19:00 félmosoly.

Szarhét, szarkedv, Attila gondoskodott az egész hetem szarságáról. Kezdõdött az egész azzal, hogy baszott visszírni, már akkor tudtam, hogy csütörtökön nem jön velünk biliárdozni. Hát igazam lett, vagy igazam lett? Természetes. Aztán egész héten ide se böfögött, ma viszont megtalált, írt, bocsánatotkért azért, mert eltûnt. De olyan "bocs, h nemvoltam".. ó, ha még mindenrõl tudnál te istencsapása. :D Rákérdezett, hogy miért van szarkedvem, de közömbösítettem a dolgokat.. igyekeztem elterelni a témát - több kevesebb sikerrel.
Jól elbeszélgettünk, pedig eleinte igyekeztem bunkózni vele.. de nem ment. Hozta az aranyos formáját. Viszont továbbra is fennáll az, hogy most vleee. Kicsit elbaszarintotta a napjaimat, még böjtölök. :D Kedden a az eddig szimpatikus töritanár bevágta a szaktanárit.. életem elsõ szaktanárija, ezt is megértem! :DDD És csodálkozik, hogy bunkózok vele. Csíptem, mindenki utálta.. egyedül én védtem meg. De most baszhatja, ezzel elásta magát nálam. Töribõl is mindig én szólaltam fel, mindig dícsért, hogy tudom.. de most hallgatni fogok, mint a sír.

Apropó. Volt ugyebár németérettségi, a felettünklevõknek. Teeeegnap kiderült, hogy a tizenvalahányfõs osztályból mindössze 2-3nak lett meg a kettese, és épphogy. Tehát ez mit is mutat? Hogy a tanár valamit nem csinál jól. Ezért is fogtam abba a tervbe, hogy Attilát picit nyaggatni fogom, hogy majd németezzen velem (ha hajlandó lenne találkozni, haha:D), mert õ elég jól tud. Ha meg nem, önerõbõl. Ádám idepasszolta a német tételeket, meg úgy mindent. Jövõidõ, múltidõ, feltételes múlt, szenvedõ szerkezet.. minden. Ügyesleszek, és lesz egy jó német érettségim - tanártól függetlenül.
Meg megtanulok angolul is. Mert az meg kell.

És egy jó kis Selena, mert ez most kivételesen tetszik.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr315902398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása