HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

pár nap

2013.05.09. 17:33 félmosoly.

:)

Hétfõn egy jó kis kajálás után (csak Ádám evett, én nem kértem) ránkszakadt az ég, hatalmas zuhé volt, ömlött a víz az utcákról, hatalmas mennydörgések, Ádám meg elkiáltotta magát a templom alatt magukat meghúzó embereknek. hogy "Isten azt akarja, hogy ázzak" :D Kicsit se nevettem. Aztán ahelyett, hogy bemenekültünk volna valami fedett helyre, kint álltunk a szakadó esõben, sõt, Ádám a pocsolya mellé rángatott, majd beleugrott. Én is megpróbáltam, de egy nénit terítettem be. :DD Aztán megint Ádám jött... mondanom sem kell, hogy belepett az a mocskos víz. :D De ez így ment egy darabig, amíg nem jött a busz. Igazán jól néztünk ki, mindenki tisztán, esõ elõl menekülve futott fel a buszra, mi meg még lennt álltunk, megvártuk míg a szürke emberek felfutnak a buszra. A buszon meg rámrázta a haját, abból sokan kaptak. :D Otthon minden ment száradni, egy száraz cuccom nem volt. Este LIDLbe is kellett menni, Ádám 46-os papucsába casttogtam el.. neeeem, kicsit se néztek hülyének, de leszarom. Nem ismernek. :D
Kedden korzózni mentünk, Pólus center, Ázsiacenter... Kaptam új pipõt, meg mellényt kerestünk.. de az én alkatomra egyet se találtunk, repdestem az örömtõl. Viszont szert tettem egy macis 'Soul mate' táskára, tetszik. :)
Szerdán ismételten korzózás, most másmerre.. örs vezér terénél, a sugár mi a fene. Meg Árkád. Na ott találtam egy jó boltot, ahova vissza kell mennem. 'Sorry, I can't be perfect' póló, kajálás, móka, szemüveg. Tesco, nincs hûtött ital rohadjanak meg, zõccségek, héliumoslufi. Otthon héliumos lufival szórakozás, filmek, sorozatok.
Csütörtök korán kelés, reggeli saláta, hajvasalás, bepakolás, Ádámruhák, minden, és indulás. Búcsú, és majd vasárnap visszamegyek Pestre anyuval a maradék cuccokért.

Ja, és féltékenyek rám. Soha nem volt még ilyenben részem, furcsa érzés. És úgy érzem.. oktalan.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr695902407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

grace° 2013.05.09. 19:35:20

jaj de szeretem az ilyen pillanatokat :)

félmosoly. 2013.05.16. 00:06:50

ééénis:)
süti beállítások módosítása