HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

éljenéljen!

2013.04.29. 22:05 félmosoly.

MIÉRT BÜNTETSZ?!

Amikor szilárdan elhatározom, hogy teljes mértékben le foglak szarni, nem fog érdekelni mi van veled, nem fog meghatni a szöveged, nem fog érdekelni semmi.. akkor teszel róla, hogy ne így vélekedjek. Mindenrõl. Vagy csak ennyire hatással van rám egy lájk, vagy mi. De ez más. Kitettem egy muzsikát, hogy egészen pontos legyek és reklámozzam Calvin Harris és Ellie Goulding - I need your love számát. kelvin mit fizetsz? :D És ezt lájkolta be, kedves A barátunk.
Tulajdonképpen a vele kapcsolatos dolgaimat le is húzhatom a semmibe, mert ha érdekelné bármilyen dolog is velem kapcsolatban, megmozdította volna a kisujját, és nem nekem kéne felemlegetnem a találkozást. De jó, legyen így. Akkor sem fog érdekelni, egy lájk meg csak egy lájk. Nincs semmi jelentõsége. Hülye kocka vagyok, aki már ezt is beképzeli magának. Tök nevetséges vagy Kata. Rohadtul.

Jövõhéten megyek Pestre, drága Ádámommal tölthetek el utoljára pár napot. Annyi mindent beterveztünk, alig várom. Steaket eszünk, héliumos lufizunk, tojásozunk, filmek, fagyi, nagy séta.. minden. Plusz odaadja a születésnapi ajándékomat, ami elvileg gyönyörû, és nagyon fogok neki örülni. Lövésem sincs, hogy mi lehet az. De még neki is tetszik. Nem tudom mi lehet az... foggggalmam sincs. :D Viszont szeretett volna írni hozzá pár sort, én meg lelõttem a poént, és kijelentettem neki, hogy szeretném, ha írna hozzá. Mást kell kitalálnia, leglábbis ehhez tartja magát.
Tulajdonképpen egy általa írt kis gondolat lenne a legszebb születésnapi ajándék. Mást nem kérnék. Ennyi nekem elég. A tudat, hogy õ itt van, itt lesz, és számíthatok rá.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr655902413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása