HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

hétvége

2013.04.14. 19:55 félmosoly.

Mit ne mondjak, hamar elment ez a pár nap. Épphogy felértem, már jöhettem is haza. És még egyszer látom, aztán.. utána már csak nagy-nagy ritkán.
Felértem, szokásához hûen késett, hatalmasölelés, aztán mentünk hozzájuk. Odaadtam neki a macis képet, rettentõen örült neki, folyton röhögött. Hogy lehetek ilyen kis dinka, meg hogy aranyos vagyok. De legalább örül neki. ^^ Az estét beszélgetéssel töltöttük, megbeszéltük azt, ami engem zavart. Azt, ami engem leginkább zavart. Az, hogy el fog felejteni. Aztán az lett, mire nem számítottam. Rosszul esett neki, hogy ilyet mertem feltételezni róla, meg hogy elõször magamból kellett volna kiindulnom. Aztán rontottam a helyzeten, összebeszéltem mindent. Aztán sikerült kimagyaráznom magam, majd bort bontottunk, és ittunk, és beszélgettünk az élet nagy dolgairól. Lefekvés elõtt megkérdezte, hogy csak ez volna mindaz, amit mondani akartam.. mondtam neki, hogy javarészt igen. Aztán elmosolyodott, aztán mondta, hogy azt hitte érzelmek. Elmosolyodtam, aztán annyit mondtam rá, hogy az mellékes. Azzal nem kell foglalkozni. Másnap délután picit kimozdultunk sétálni, szedtem neki ibolyát :D Meg megtaláltam Pesten azt a nyugis helyet, ahol szívesen élnék. Már-már falura emlékeztetett. Mindentõl távol, de mégis közel. Szóval ha Pestre is költözök, oda fogok. :) Hazamentünk, ledõltünk az ágyra, bealudtunk. Aztán filmet néztünk. Egymás után hármat. :D Gladiátor, Frankenweenie, Fifty-fifty. Reggel korán ébredtünk, beszélgettünk, megnéztünk még egy filmet, Egy makulátlan elme örök ragyogása. Ezt a filmet újra megfogom nézni, mert nem nagyon értettem. Aztán szedelõzködni kellett, ment a vonat. Kaptam tõle narancslekvárt, amit félretett nekem. Meg német és angol könyveket, tételeket, hogy tanulgassam. Májusban újra megyek, viszem a pénzt, meg nekem adja a felesleges pólóit, ha keresné, nálam lesz mind. Aztán úgy ennyi.
Hazafele richtig lekéstem a vonatomat, mert baleset volt. Morogtam is rendesen.

Egyébként amióta mondtam neki ezt a felejtõs dolgot, azóta azzal piszkál, hogy õ úúú mennyire el fog felejteni. :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr345902420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása