HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

és megmondja

2013.03.29. 19:07 félmosoly.

Heh, lefagyott a gép, elveszett volna minden, HA! nem fényképezem le a telefonommal. Ezaz Kata, kreatív vagy. :DDD
Tehát, szeretem amikor megmondja a tutit. Tudom, hogy igaza van. Tudom. De nem értem az érzéseimet, kavarognak rendesen. Bálint csak annyit nyüsszentett a témához, hogy a székek közül nehogy a földre essek. Értetlenül néztem, hogy milyen székekrõl beszél? Nincs egy székem se, de nem is várom el, hogy nekem tartsák fent a helyet. Csupán bosszant azaz idióta, - aki megszüntette velem a kapcsolatot - még mindig. Lassan fél éve lesz az egész sztori, három hetet sem voltunk együtt, annak a háromnegyede csak veszekedés. Belátom, nagyon megfogott. Azt már rég elkellett volna felejtenem. De nem. Szerelmes vagyok abba az énjébe, akit megismertem. Abba az énjébe, aki még most is ott lapul benne. Csak elnyomja, mert hogy õ azt nem szereti. Olyan akar lenni, mint a legjobb haverja, aki most a sitten ül. Gyilkosságért. Tudtam hatni rá, pozitívabban látta a világot. De amint megismerte a lányt, akivel most együtt van, azóta gyerekes lett. Lesüllyedt a kislány szintjére. Értékes ember, amolyan csiszolatlan gyémánt. Csak ezt nem mutatja meg senkinek. Ésmeginttépemaszámatmertleírtammárésnemérdekelmertújraésújralefogom. 

Kata
Ádám, mondd meg mit csináljak.. majdnem fél év telt el Balázs óta. A mai napig elsírom magam miatta, ha rágondolok ráz a hideg elég rendesen abban a jó értelemben. Közben meg haragszom rá, mint a fene.
Én ezt nem értem..

Ádám
Azért fáj, mert elvették tõled. Lépj tovább!
Csak az egód marcangol.

Kata
Nem, ez teljesen más.. az a baj.

Ádám
Mi? Szerelmes vagy egy faszfejbe, aki sohasem bízott benned, csak ki akart használni, aztán dobbantott, mikor rájött, hogy több vagy annál, mint akivel ezt meg lehet tenni?
Kata
Nem, nem lehetek szerelmes. Vagy fasz tudja.
Ha elõbb lépek, akkor nincs a képben a lány. De nembaj, ennek így kell lennie.

Ádám
Nah, hát akkor meg elbasztad. Nagy kaland... majd legközelebb talán nem várod, hogy odasodorjon valahová a valami.
Mellesleg éljen a határozottság: "Nem, nem lehetek szerelmes. Vagy fasz tudja."
Nincs miért marcangolnod magad. Lépj tovább!

Kata
Ezt a továbblépõsdit november óta próbálom. Nem tudom elengedni. Tapad. Mint valami mágnes.
Ádám
Nem próbálni kell. Lépj tovább és pont.
Nincs rá szükséged, mert jobbat érdemelsz.

Kata
Az a jobb meg várat magára.
Ádám
Na tessék... ezért nem lépsz tovább. Nem is akarsz.
Kata
A nõk szeretnek biztosra menni. Amíg nincs másik, kapaszkodnak a lehetségesbe.
Ádám
De ez nem lehetséges. Ez átbaszta a fejedet, te meg hagytad.
Kata
Annyit tudok, hogyha ezek szétmennek, fel fog keresni.
Ádám
Te pedig újra hagyni fogod, hogy átbassza a fejedet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr355902431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása