HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

nem tudom

2013.03.25. 21:32 félmosoly.

Kérdés. Ti kölcsönadnátok egy barátotoknak több tízezreket, bízva abban, hogy késõbb tényleg vissza adja? Ugyanis az a helyzet merült fel, hogy felajánlottam Ádámnak némi összeget, hogy kijusson. Bízom benne, abszolút, hogy visszaadja. Ennek ellenére sokan megjegyezték, hogy ezt nem kéne, akár milyen jó barátom is. Nem tudom mit tegyek. Szerintetek?

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr465902434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szvétakétu 2013.03.25. 22:32:47

én senkinek nem adok.

kicia 2013.03.26. 00:44:19

Én vagyok olyan fasz, hogy kölcsön. Kurva jóindulatú gyerek vagyok, szóval...

zsuszolnok 2013.03.26. 22:16:03

nemszabaaad. nekem barátságom ment tönkre a pénz miatt, főleg több tízezreket nem! vagy ha mégis adsz, akkor jól gondold meg, mert lehet azt a pénzt nem látod többet. Tudod, csak a tapasztalat beszél belőlem....

Demonia 2013.03.27. 01:42:43

Lehet kölcsönadni, de vannak határok. Szerintem ne.

(i)Pi(a)pacs 2013.03.27. 14:58:51

Ugyan nem olvastalak még vissza, így nem tudom, miről van szó, de ha a "kijusson" arra utal, hogy dolgozni menne akkor elvileg jól fog keresni, és ha valóban igazán jó és megbízható barátod, akkor én adnék a helyedben. Mondom ezt én, naiv hülye, aki épp nemrég adott kölcsön "több tízezreket", noha igaz, rokonnak, akinek még kilátása sincs, hogy pénzhez jusson a közeljövőben. :D %rolleyes%

feketegyonygy. 2013.03.27. 17:13:35

ne adj.annak sosincs jó vége.nem feltétlenül arra gondolok hogy nem adja vissza a pénzt...de nem ajánlanám...

kuckó 2013.03.27. 17:21:48

Szerintem adhatsz neki, mert sosem tudhatod te mikor kerülsz bajba és kölcsön kell kérned valakitől.. ez ilyen vica-versa dolog, ám mivel üzletben/pénzben NINCS haver, így mindenképp írni kell egy megállapodást.. legyen rajta egy dátum, ami lejártakor vissza kell adja a lóvét, különben blabla.. Jó dolog segíteni és segítséget várni, de sajna alaposan meg kell nézni kinek adsz, kiben bízol! :)

kuckó 2013.03.27. 17:26:38

Azért írom, mert én adtam kölcsön pénzt, írtunk papírt, kapott 6 hónapot, hogy visszaadja egy fillérig, de ha nem, akkor enyém az autója. szépen minden le lett írva.. sajna ez van! ez ösztönzi őt is, hogy ne legyen lúzer és adja meg a tartozást, különben viszed a nemtommilyét (kocsiját... akármit) szóval jólesik az embernek a a szarból kihúzzák, viszont biztosíték nélkül nem adnék senkinek a mai világban.. sokan jöttek már haza külföldről üres kézzel, mert nem jött össze nekik a meló
süti beállítások módosítása