HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

nyohohoh

2013.03.21. 22:06 félmosoly.

Valahogy elment a kedvem mindentõl. Hihetetlen, hogy mennyire befolyásolni tudja egyetlen személy az egész napomat. Hetemet. Bár Ádám megváltozott, titokzatos, ha nem írok neki, nem ír.. és a többi. Felvetettem neki, hogy összefuthatnánk, de hát úgy tûnik májusig egyszer látom, aztán isten vele. Azthittem többet érek neki.. hirtelen rengeteg lánybarátja lett, aztán én meg mint "régi motoros" le vagyok szarva, érdekesebbek az újak. Nembaj, ennek így kell lennie. És gratulálok, ez kellett nekem? Sírás szélén vagyok. Hihetelen mennyire meghatározza a napjaimat. Miatta baszódik el napokra a kedvem, miatta vidulok fel. Egy olyan biztos pont az életemben. Mindig számíthattam rá.. és ezentúl is szeretnék. De annyira félek, hogy ez megváltozik. Engem el fog felejteni, volt Kata, nincs Kata. Ennek így kell lennie.
Titok, vagy nem titok.. a jövõképemben eddig elég biztos helyet foglalt el, de mára már az egész homály. Szomszédok leszünk, építünk egy hatalmas játszóteret, ami már-már kalandpark, és a gyerekek és a párjaink helyett mi fogunk játszani.. hehe:) jó elképzelés volt.
Na mindegy. Örülök azért, hogy megismerhettem. Remélem azért nem fog elfelejteni.

Nem.. nem akarom elengedni. Rengeteg inspirációt ad, rengeteget köszönhetek neki. És milyen durva lesz ezt majd a szemébe mondani, mert hogy el fogok neki mindent mondani. Ezeket. És megköszönök mindent. Megölelem, aztán el sem akarom majd engedni. Csak a sírós dolgon picit gyakorolnom kell. Elõtte nem lehetek törékeny. Azt nem szabad megtudnia. És pont.

Ú, errõl még mennyit fogok még itt sírni. Háhhhh.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr755902438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása