HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

11

2013.02.19. 20:22 félmosoly.

Újabb értelmetlen nap. Pipa! Ráadásul utálom is. Reggel elaludtam, vagyis.. nem állítottam ébresztõt. Pedig ma egy órával korábban kelek napom van. De csak a nulladik végett, nem önszántamból, haha. Rafkós vagyok, mert mielõtt ténylegesen felkelnék, azelõtt állítok egy ébresztõt, hogy megébresszen, és ne tudjak visszaaludni. Mert utána már éberen alszom. Na, és erre ébredtem meg. Összvissz 10 perc volt az indulásig. Két másodperc alatt töltött a rendszer, hogy oké, elaludtam, öltözni, mosakodni, aztán go. Szerencsésen elértem a buszt. Viszont amint beért a városba, lerobbant. Nem indult. Jó, akkor séta a város egyik végébõl a másikba. Igazolást alig akartak adni a volánnál, még nekik állt feljebb.
Na mindegy, lassan vége a napnak. Még tornázok, tusolok, aztán alszom. Hogy ne aludjak el reggel. :D

B-vel meg egyre bonyolódik minden. Hajaj.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr715902454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása