HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

tüske

2013.01.29. 20:18 félmosoly.

Ma van volt barátom születésnapja. Hónapokkal ezelõtt kifigyeltem, hogy tiltott fb-n. Egész pontosan akkor, amikor összejött a csajszival. Nem tudom mit hitt, hogy engem zavarni tud a dolog, vagy bármi.. nem is ez a lényeg. Azóta feloldott és szakítottak a csajszival, és kapva kaptam az alkalmon, és írtam neki egy levelet, hogy hát "jéé, mi nem is vagyunk ismerõsök meg etc, és hogy boldog születésnapot." Azonnal bejelölt, és visszaírt, mintha nemtudná, hogy mitõl nem vagyunk ismerõsök. Túl okos nõ vagyok ahhoz, hogy átvágja a fejemet. :D Nembaj, kocka. Bár amikor szembesültem vele, hogy tiltott, akkor esett a szememben, mert õ volt az, aki azt mondta, hogy majd tartsuk a kapcsolatot, beszélgessünk, és a többi.
Bár ami közöttünk volt, azt mégcsak kapcsolatnak se mondnám. Durván 1 hónapig se tartott, abban az egy hónapban 5-6szor láttam. Ölelést sem kaptam, semmi szenvedély, semmi. Kezemet se fogta meg. :) Áh, jó kis emlék marad. Bár azt tudom még mindig, hogyha meglátom, akkor elkap a remegés, egyszerre leszek zavart és ideges, össze-vissza beszélek, és nem tudom levenni róla a szememet. Ez részérõl is így van, eléggé zavarba tud jönni. Ilyenkor lopva rámnéz, aztán úgy viselkedik, mintha ott sem lennék. Ez annyira megszokott tõle. Aztán ha találkozik a pillantásunk egy biccentés, és sokkal nyugodtabb vagyok.
Elég erõsen belém égett a fiúcska. (:

Még karácsonykor bejelöltem az egyik kilencedikes srácot (vagyis hármat), abból az egyik tegnap rámírt. Egész jól elbeszélgettem vele, bár totál általános dolgok, és csupa-csupa kettõspontdé a beszélgetésünk. Õ a legszimpatikusabb az újoncok közül, szóval teljesen jó. :D De azért B már féltékenykedik, hogy egy 16 éves fiúval beszélgetek.. komolyan mondom. Nem szabad beszélgetnem az ellenkezõ nemmel, vagy micsoda?

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr695902462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

needyOu. 2013.02.02. 19:03:55

Ezek az exek.. Némelyik szánalmas, amit csinál. Az enyém 3 év után dobott, és 1 héttel rá mással volt, mikor megtudtam, töröltem, tiltottam, ahonnan csak tudtam. Erre ő értetlenül írta az e-mailokat, hogy 'Most miért haragszok rá, Miért töröltem?!.. ' Kész vicc, amit csinálnak! ..
süti beállítások módosítása