HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

manapság

2013.01.28. 16:51 félmosoly.

Tulajdonképpen akkor szakadt le a pofám, amikor az idõsödõ nõ ordibált, és anyázott. Mindez úgy történt, hogy osztálytársam a buszmegállóban rágyújtott (igen, hibás volt.. de nem kellett volna így lereagálnia), erre egy nõ odalépett hozzá, és fésztufész ordított az arcába, hogy hát hogy képzeli ezt, erre tanították, és hogy a rohadt anyját. Osztálytársam nem hagyta annyiban, visszaszólt. Heh, én is ezt tettem volna.. egész szép vita kerekedett belõle. Mi jogon anyáz egy vadidegen nõ?! Mindenki aki ott volt csak nézett, mosolygott, röhögött. Nekem szó szerint el kellett fordulnom, mert folytak a könnyeim.
Plusz volt egy bácsi is, aki csak azután mert szólni, miután a rikács kinyitotta a száját. Egy ilyen szépen csicsergõ nõnek el tudom képzelni a családját..


Viszont egyre többet gondolok Rá.. ami ajaj, de nagyon nem jó. 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr225902463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aztitok. 2013.01.28. 17:03:19

Én ezért is nem szoktam rágyújtani a városban. De egyébként igen, nagyon bunkók tudnak lenni az emberek. Mindegy, hogy idős vagy fiatal. :/

félmosoly. 2013.01.28. 18:49:22

én alapból nem dohányzom.. de hát akkor is, álljon már meg a menet. nem is ismeri, és oktalanul olt. hát eszem megáll.

justablogger 2013.01.28. 20:51:20

hát, ha ez kiakaszt, látnod kéne velünk hogy beszélnek néha a betegek a kórházban... :D de igen, ez szégyen és gyalázat :S :/

félmosoly. 2013.01.29. 20:01:46

de nem csak a betegek, az orvosok is eléggé.. bunkók. :S
süti beállítások módosítása