HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

elso

2013.01.26. 17:10 félmosoly.

Tegnap, amikor tesómra vártam, elment mellettem két 13 éves forma, cigivel a kezükben. Nos, ezt soha nem értettem. Lerítt róluk az, hogy csak divatdohányosok, nagynak akarnak tûnni. Az öltözködésükre azt mondanám, hogy már-már megszokott, ha egy kis ugribugri gyerek 10 centis sarkúban csámpázik. Õk sem voltak külömbek. Trágár szavak, lenézõ pillantások.
Ez lesz akkor, ha el van kényeztetve a gyerek.
Apropó, elkényeztetve. Múlt héten mesélte egyik ismerõsöm, hogy az unokahúgát igencsak elkényeztették. Ha beteg, akkor mindig kap McDonalds-os kaját (így nem is csodálkozom, ha a gyerek két hetente kiveri a hisztit, hogy õ beteg), meg öt (!!) évesen hisztizik a szülõknek, hogy milyen rossz szülõk, soha semmit sem kap meg, és a többi. Meg õ mondja meg, mit akar felvenni aznap oviba. Hát a pofám leszakad. Azért húzzuk már meg a vonalat bizonyos dolgoknál.



És szeretnék egy kis segítséget kérni. Nem nagyon értek a sablonszerkesztéshez (az ilyenhez meg fõleg nem), és amikor elkattintok mondjuk a links-re, akkor utána már nem tudok visszalépni a "naplóba". Csak ha frissítek. Szóval, nekem ez magas.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr695902464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zille 2013.01.26. 18:10:48

ha a "home" résznél átírod a blogspotos tageket ennek: (http://blogol.hu/faq/#sablontagek) megfelelően, akkor ott majd megjeleníti a bejegyzéseidet. (szóval mondjuk "blogitemtitle" helyett "post_title", satöbbi. remélem érthető. :D) ja és mellesleg üdv itt. :D

Kishableány91 2013.01.27. 00:13:48

Hát igen, ilyenek a mai "tinik" 12-13 évesen cigi, pasizás, magassarkú, miniruha..csak az a baj hogy ettől nem lesznek nagylányok!!

justablogger 2013.01.28. 11:13:08

ez már nem is feltétlen nevelés, hanem a környezet problémája.. láttam már hogy "normális" embernek "ilyen" kistestvére legyen, és ott nem biztos, hogy a szülők rontották el.. de sajna idefajult a világ... engem 13 évesen agyoncsaptak volna bármiért amit a mai 13 éves megenged magának :D pedig anynira nem rég voltam 13 :D (nah jó, 10 év az sok :D )

félmosoly. 2013.01.28. 16:54:47

zille, köszönöm! kaptam segítséget, mert egyedül nem boldogultam. kishableány, hát de nem ám.. justablogger, én is így vagyok vele.. nekem akkor még semmit sem szabadott, még telefonom sem volt.. nem hogy a maiaknak. :D

justablogger 2013.01.28. 20:50:11

telefon?! 14 éves voltam talán amikor egy monokróm (jelzem akkoriban szériatelefon, legolcsóbb) siemens c45öt a kezembe kaptam :D nem hogy manapság van 12 éves gyerek akinek drágább telefonja van mint nekem :D

félmosoly. 2013.01.28. 22:13:11

de nem csak telefonja, hanem számítógéptől elkezdve minden ketyere "megadatik" neki. najó, tisztelet a kivételnek. :)
süti beállítások módosítása