HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

rövidtömör

2013.12.29. 21:43 félmosoly.

Az elmúlt négy napom nem szólt másról, mint a bikóm lejárásáról. Azért bikó, mert a lábikó túl gyerekes, a láb túl egyszerû, a bikó meg pont jó. :D Szóval bah. Csütörtökön este lejártam a lábam, Zozi beivott, nemtudott hazahozni, falu szélérõl sétálhattam be fél tizenkettõkor, szakadó esõben. Pénteken Diaa, jobbra-balra tekeregtünk, ruhapróbák, cipõvásárlás, kávézás, minden. Szombaton Gyõr, Árkád, remembrance, Szvé, Szvétesó, hipszter, D és drága ex. Jóvolt, hamar elment, csak lejártam a lábam. Ma meg a bónusz nap, Diával újabb találkozás, ezúttal mozi. Felséta, leséta, át a városon, és csüccs. FelüdÜLÉS. :D Moziban a Wall street farkasát néztük meg, nekem tetszett. :) 3 órás film, de valahogy nem éreztem úgy, hogy vége lenne a filmnek, érdekes befejezést kapott. *spoiler* Tetszett, hogy Dicaprio néha belenézett a kamerába, és a közönségnek magyarázott.

Hiányzik András, már három napja nem tudok felõle semmit, fent van a hegyekben, nem jelentkezik.. semmi. Kurvára elszomorodtam, és hangulatom sincs semmihez. Legalább keresne, egy sms, egy telefon, vagy egy üzenet.. de semmi. :( Így a szilveszter is bukta lesz, és már kurvára elment tõle a kedvem. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr725902297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása