HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

szöveg kommentben lesz. vagy van. kinek hogy tetszik

2013.09.14. 14:52 félmosoly.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr355902331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

félmosoly. 2013.09.14. 15:05:33

ja, azért ilyen van itt, mert telóról egy rohadék, és nem enged blogolni. tehát, hogy röviden felvázoljam a tényeket: gépnélküliség van. újra kéne húzni, csak akkor meg minden cuccom eltűnne, szóval szerválnom kell egy társgépet, amire tudok cuccokat menteni, és azzal a lendülettel újratelepítem. illetve majd megrebegtetem a pilláimat az infótanárnak, hogy legyen már olyan cuki és húzzon ki a kaksiból. ez az egyik, másik meg, hogy olyan izomlázban szenvedek, hogy csak na. szerda óta. úgy megyek, mint aki be van szarva XD. meg asszem beteg leszek, fáj a fejem, orrom folyik, tegnap ráadásul forró is voltam. nemcsoda, hisz az egész osztály köhög, taknyozik... hurrá! fú, amúgymeg mostanság hülyébbnél hülyébb gondolatok foglalkoztatnak. és ráadásul szentül is hiszek benne... na mindegy, erről majd máskor. most inkább legyen péntek, és jöjjön már haza Gábooor. :) áááápropó! októberben megyek Pécsre :3 drága Titámhoz. aaalllllliiigg várom!!!44négynégy4!4 :DD na, egyenlőre ennyi, majd jelentkezem. ja, és az esetleges elgépelésekért bocccs. nincs kedvem javítgatni. örülök, hogy nem veszett el *kopkopkop* :)

Demonia 2013.09.14. 15:08:43

én is akarok pécsre menni :D

félmosoly. 2013.09.14. 15:35:25

jóó, gyere veleem. :)))
süti beállítások módosítása