HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

zárás

2013.06.24. 14:09 félmosoly.

A mai nappal lezáródott egy év, és jövõre lesz az utolsó. Szívem szerint évekig még az iskolai padokat koptatnám, amíg nincs gondom semmire, nem kell annyira hajnalban kelnem. Mindig kinevettem azokat felnõtteket, akik azt mondták, hogy vissza fogom sírni az iskolás éveimet. Tulajdonképpen szerencsém van, hogy még kaptam "plusz" két évet. Kaptam oklevelet is, meglepõdtem. Közösségi munkáért, és gyakorlaton teljesített eredményemért. :)

És kettes lettem tesibõl. x) Nem értem, pedig mindent megcsináltam, jó jegyeket is kaptam, és mégis kettes. Azaz osztálytársam, aki soha a büdös életben nem tesizett, mindig veszeketett a tanárral, az meg négyest. Jó, hát pont leszarom. Tesibõl nem szeretnék érettségizni.
Irodalom - 3
Nyelvtan - 4
Történelem - 4
Társadalomismeret - 4
Német - 3
Matek - 4 (félévkor ötös voltam gyáhh:D)
Rajz - 5 (dicsérettel :3)
Testnevelés - 2 :D
Biológia - 4
Kémia - 4
Informatika - 5
Mezõgazdasági alapismeret elmélet - 3
Mezõgazdasági alapismeret gyakorlat - 5

Rontottam. :D Na nembaj, éljen a "nyár".

Ja, és
magatartás - 4
szorgalom - 5 :D

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr575902377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hullócsillag. 2013.06.24. 19:41:32

ez az... én is visszasírom már az iskolát. ilyenkor látja meg az ember mennyire nehéz felnőttként... :/

hullócsillag. 2013.06.24. 19:41:49

grat a bizonyítványhoz! :D

félmosoly. 2013.06.24. 21:05:18

hát biz'. :) ömmm.. köszi ♥ :D

Liliomlány 2013.06.24. 21:07:34

én sokkal jobban élvezem a munkát mint a sulit :D pedig szerettem tanulni
süti beállítások módosítása