HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

hülyét kapok ettõl a csajtól

2013.05.22. 17:33 félmosoly.

Rossz májú leszek, és bizony okot fogok adni a kedves barátom barátnõjének, ha továbbra is féltékenykedni fog. Nem hiszem el egyszerûen. Kint élnek, EGYÜTT... de azért kaffog rám. Tegnap este elhordtam mindennek a csajt, nem hiszem el, hogy ennyire féltékeny. Amikor megkapta, megnyerte a játszmát, csak az övé, vele fog élni, összeköltöznek, családot akarnak. Mi a jó.. na mindegy, csak felhúzom magam rajta.
Elõször fura volt, hogy RÁM féltékenyek, és azért kicsit örültem is hogy hát nah :D ... de ez már a sokadik, és bizony kurvára zavar. Ezzel csak azt fogja elérni, hogy Ádám behódol neki, aztán le leszek szarva, amit pár hónapja hangoztatok a drága barátomnak, de nyakát rá, hogy nem így lesz. Meglátjuk.

Akkoris. Ha kimegyek oda, márpedig kifogok, mert már egyrészt kihívott - másrészt meg kimegyek, mert kimegyek (miért ne mennék?). Akkor lesz csak az igazán nagy féltékenykedés. Ha még akkoris féltékeny lesz, okot adok neki rá. Aztán majd csak megtudja.
Meg különben is.. ha én nem lennék, a drága barátja most nem mellette lenne, hanem minden bizonnyal még a fõvárosban tengetné napjait. Szóval inkább megkéne köszönnie, nem pedddig féltékenynek lennie, meg kaffognia, mert szájbavágom, de mostmár tényleg.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr55902399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuszolnok 2013.05.22. 19:59:01

hjajj....ezen jót nevettem most, pedig nem igazán vagyok jó passzban, sőőőt.....az utolsó mondat nagyon jó :) persze, tudom, h szar érzés egy idő után, de ha ettől neki jobb.....:)

félmosoly. 2013.05.22. 21:22:14

ez egyenlőre csak azt mutatja, mennyire nem bízik a barátjában... :)

Demonia 2013.05.22. 23:22:46

az utolsó félmondat a kedvencem :D

félmosoly. 2013.05.22. 23:41:40

nekem is :DD
süti beállítások módosítása