HTML

mosolyogj ha kérlek, mert mosolyodból élek

Friss topikok

  • Fruv: Én tudok segíteni. Azaz nem én, hanem egyik barátom. Ez a neve: sablon* Keress rá, és olyan sablon... (2014.03.16. 16:36) Hm.
  • Lucifer*: Utolsó poszt komihoz nem tudok menni..:o valszeg vmi java scriptet kell kilőni.. azok szoktak... (2014.03.07. 18:56)
  • Daniel19: Na ezt azért kikérem magamnak ... khm magunknak, hogy "férfiak" xd csak ő, mert pösti :D és h... (2014.02.09. 00:02) ...
  • Demonia: Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tud... (2014.02.08. 16:02) furcsa
  • Chupacabra: óóó az milyen jó is..^^ (2014.01.31. 22:00) :)

Címkék

furcsa

2014.02.02. 23:27 félmosoly.

Takonykór minden mértékben, teától már herótom van, holnap meg szeretnék suliba menni, meg szeretném látni a szerelmemet is, szóval nem lehetek beteg. Nem, és pont.

Apropó, szerelem. Azthiszem szerelmes vagyok. Már napok óta ezen kattogok, hogy mikor fogom tudni, hogy az vagyok. Huszonéves létemre még nem voltam az. Illetve soha nem éreztem magam annak. Lehet, hogy a hátam mögött tudok már több kapcsolatot is, de egyikre sem tudnám azt mondani, hogy igen!, én szerelmes voltam. Vagy nem tudnám a jelenlegihez hasonlítani. Vagy ilyesmi. Na mindegy, mit is akartam kihozni ebbõl. Picit bepipultam, hogy két napja nem tudok semmit Andrásról, hívni nem képes, se sms, meg semmi.. aggódok érte, hogy baja eshetett. Erre jön egy üzenet fb-on;


Ahogy megpillantottam a végtagjaim elkezdtek zsibbadni, könnyek szöktek a szemembe, és kirázott a hideg. Annyira, de annyira jól esett. Hirtelen minden haragom eltûnt. Nem tudtam mire vélni, megkérdeztem barátosnémet, hogy ez mégis mi.. és megerõsítette bennem a tényt. Fura, de kellemes. :)

Most még írnék valamirõl, de meghagyom máskorra, nem akarom elrontani a posztot a szitkozódásommal, meg a közönyömmel. :D

És még zenéket kell tennem a telefonomra, fél 12 van, és még tusolnom is kell, hát én alig fogok aludni valamit...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://felmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr105902283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Demonia 2014.02.08. 16:02:55

Szerintem szerelmes voltál, csak már nem érzed, és ezért nehéz visszaidézni. Én is csak agyban tudom, hogy az voltam valamikor, másba, másokba, de már olyan hihetetlen. Szép a sablon. :)
süti beállítások módosítása